فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق موتورچاه‌های کشاورزی و یک نفر مالخر با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق از چاه‌های کشاورزی، دستگیری عاملان سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام یکسری تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی توانستند مخفیگاه سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی ۲ نفر از سارقان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندت پلیس، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق از چاه‌های کشاورزی اقرار کردند.

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر در این رابطه، اظهار کرد: در بازرسی از منزل سارقان یکدستگاه سمپاش، یک عدد قیچی باغبانی و بیش از ۴۰۰ متر کابل و برق مسروقه کشف شد.

سرهنگ زراعتیان از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با قطع برق و مخصوصا در ساعات پایانی شب و یا مشاهده افراد مشکوک و ناشناس، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان در مرودشت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار