رییس اداره دامپزشکی شهرستان گتوند گفت: با عرضه کنندگان مرغ زنده و کشتار غیرمجاز آن برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر مسلم همتیان، رییس اداره دامپزشکی شهرستان گتوند بیان کرد: به منظور حفظ سلامت خود، خانواده و امنیت زیست محیطی از شهروندان خواست از خرید مرغ زنده و کشتار در منازل و معابر عمومی خودداری نمایند.

وی اذعان داشت: در همین راستا دامپزشکی گتوند با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان و دستگاه قضای این شهرستان با مراکز عرضه و کشتار غیرمجاز مرغ زنده فروشی برخورد خواهند کرد.

همتیان تصریح کرد: این اقدام بمنظور تامین سلامت و امنیت غذایی عموم شهروندان و بالا بردن سطح بهداشتی شهرستان انجام می شود و از مردم می خواهیم تا هشدارهای بهداشتی دامپزشکی را جدی گرفته و در صورت مشاهده عرضه و کشتار غیرمجاز مرغ زنده مراتب را به ادارات ذیربط اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در دستور کار بازرسان قرار بگیرد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان گتوند با بیان اینکه ذبح انواع مرغ و ماکیان در معابر عمومی ممنوع و خلاف مقررات و ضوابط بهداشتی و زیست محیطی است افزود: شهروندان گوشت، مرغ و سایر ماکیان را از مراکز عرضه مجاز تحت نظارت دامپزشکی و در قالب بسته بندی های بهداشتی دارای تاریخ تولید و انقضاء و مجوزهای بهداشتی تهیه نمایند.

انتهای پیام/گ

با عرضه کنندگان مرغ زنده برخورد می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.