مجتمع فرهنگی دیجیتال خوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و مسئولین شهرستان خوی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ ظهرامروز مجتمع فرهنگی دیجیتال خوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و مسئولین شهرستان خوی افتتاح شد.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربايجان غربی دراين مراسم با اشاره به اينکه 70درصد از مردم ايران درفضاهاي مجازی عضو هستند گفت:از هر 10 نفر از مردم کشورمان 7 نفر درفضاي مجازي عضو هستند و از آن استفاده می کنند که امروز به دليل داشتن اينترنت فضا از دست دولت خارج شده است زيرا مردم خودشان توليد ومصرف می کنند.

وي با بیان اینکه  خوی چهارمين شهر ازشهرهای استان است که مجتمع فرهنگی ديجیتالی در آن راه اندازی شده است افزود: بايد دست به دست هم دهيم درتمام شهرهای استان مجتمع ديجتالی راه اندازي کنيم.

مديرکل فرهنگ ارشاد اسلامی بابيان اينکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام شدیدترین تهاجم‌ها را آغاز کرده‌اند، گفت: از این رهگذر به دنبال دور نگه داشتن ملت‌ها از افکار انقلابی و اسلامی هستند، بنابراین باید مقابل این سری اقدامات فعالیت‌های خنثی‌کننده‌ای داشته‌باشیم.

حجت الاسلام محمد باقر کریمی مهمترين اهداف اين بنيادملی بازی های رايانه را ترویج و تبلیغ مبانی فرهنگی و اسلامی از طریق فضای مجازی و همچنین تولید بازی های رایانه ای با رویکرد اسلامی ودینی و مذهبی عنوان کرد.

 

افتتاح مجتمع فرهنگی دیجیتال خوی

 

افتتاح مجتمع فرهنگی دیجیتال خوی

 

افتتاح مجتمع فرهنگی دیجیتال خوی

 

افتتاح مجتمع فرهنگی دیجیتال خوی

 

افتتاح مجتمع فرهنگی دیجیتال خوی

 

افتتاح مجتمع فرهنگی دیجیتال خوی

انتهای پیام/ح

بهره برداری از مجتمع فرهنگی دیجیتال خوی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.