نفرات برتر مسابقات انتخابی کشتی آزاد نونهالان آذربایجان شرقی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در مسابقات انتخابی کشتی آزاد نونهالان که به منظورگرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشتی گیر مراغه به مدت یک روز و با حضور کشتی گیران نونهال 18 شهرستان استان در مراغه برگزار شد 109 کشتی گیر در پنج دور و با انجام 136 کشتی به رقابت پرداختند که نتایج زیر به دست آمد:

** وزن 38 کیلوگرم
سعید فاتحی از ملکان و علی امانی از مراغه به ترتیب اول و دوم شدند و شهرام عزیزی و مجید خردمند هر دو از تبریز به طور مشترک سوم شدند.

** وزن 41 کیلوگرم
میلاد نجد از ملکان و عیسی نیکخواه از تبریز اول و دوم شدند و سهیل خرمگاه از مرند و عرفان سامی از مراغه به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

** وزن 44 کیلوگرم
محمد اشرف از تبریز و حسین حقوقی از باسمنج در رده های اول و دوم قرار گرفتند و مهران بدلی فر از ملکان و سردار علمی از هشترود به طور مشترک سوم شدند.

** وزن 48کیلوگرم
احسان عباسی از تبریز و مهدی محمدولی لو از شبستر به ترتیب اول و دوم شدند و مرتضی برادری از تبریز و علی اصغر خاوریان از چاراویماق به طور مشترک سوم شدند.

** وزن 52 کیلوگرم
علی صبوری و عرفان عباسی هر دو از تبریز اول و دوم شدند و حمیدرضا حیدری از اهر و رضا سروری از ورزقان به طور مشترک سوم شدند.

** وزن 57 کیلوگرم
امیرحسین شغلی از تبریز و علیرضا کریم پور از اسکو عناوین اول و دومی این وزن را کسب کردند و مجتبی مبصران از باسمنج و امیررضا شادی از عجب شیر به طور مسترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

** وزن 62 کیلوگرم
یدالله الطافی از سراب و ابوالفضل وحدانی از مراغه به ترتیب اول و دوم شدند و حمیدرضا جعفری از چاراویماق و مبین اروجی ازمراغه به طور مشترک سوم شدند.

** وزن 68 کیلوگرم
مهدی منتج از ملکان و مهدی نجاری از باسمنج به ترتیب اول و دوم شدند و امیرحسین قلیزاده از مرند و علیرضا نورانی از سراب به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

** وزن 75 کیلوگرم
پوریا جبرائیلی از مرند و مهرداد همتی از خسروشاه عناوین اول و دوم را کسب کردند و یاشار شمس زاده از ملکان و امیرعباس فارغ از تبریز به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

** وزن 85 کیلوگرم
حسین تقدیم از مراغه و فردین خلیلی از شبستر به ترتیب اول و دوم شدند و عرفان نجفی از تبریز و اشکان استادی از اهر به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری مسابقات انتخابی کشتی آزاد نونهالان آذربایجان شرقی 

 

برچسب ها: کشتی ، ورزش پهلوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.