مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور؛

افزایش ظرفیت کانتینری با اجرای طرح توسعه بندرشهید رجایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: با اجرای طرح توسعه و تکمیل مرحله سوم بندر شهید رجایی ظرفیت کانتینری این بندر افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره به طرح توسعه و تکمیل مرحله سوم بندر شهید رجایی گفت: با اجرای این طرح ظرفیت کانتینری این بندر سالانه به بیش از 8 میلیون کانتینر افزایش می یابد.
وی افزود: در این طرح قرار است 10هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شود و با ساخت هزار و 400 متر اسکله ، کشتی های بزرگ کانتینر بر جهان بتوانند در بندر شهید رجایی پهلو بگیرند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: ایران در ساخت و تکمیل زیر ساخت های صنایعی، دریایی و بندری به یکی از کشورهای توانمند منطقه تبدیل شده و باید از این ظرفیت بزرگ برای توسعه ی ناوگان ملی کشور استفاده کنیم.
راستاد افزود: سازمان بنادر و دریانوردی طرح های متعددی را در طول سواحل کشور در دستور کار خود قرار داده و در بحث گردشگری دریایی با تکمیل زیرساخت ها و با استفاده از شناورهای پیشرفته به دنبال توسعه بیشتر این بخش هستیم.
انتهای پیام/ز


افزایش ظرفیت کانتینری بندرشهید رجایی به بیش از 8 میلیون کانتینر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار