۳ کیلوگرم تریاک و ۵۰۰ گرم شیشه در شهرستان بابلسر کشف شد.

سرهنگ عبدالله رضوانی  فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبر مبنی بر توزیع مواد مخدر از دو عامل افیونی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری عوامل انتظامی کلانتری ۱۲ بابلسر، با انجام تحقیقات و کار اطلاعاتی، موفق به شناسایی دو عامل افیونی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: ماموران موفق شدند، در عملیاتی ضربتی متهمان را در منزلی که در آن فعالیت داشتند، دستگیر کنند.

سرهنگ رضوانی افزود: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و از آنان ۲ هزار و ۹۴۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، یک دستگاه خود رو ۲۰۶ ودودستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

وی از دستگیری یکی دیگر از سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر افزود: با هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از محل اختفای این عامل افیونی ۵۰۰ گرم شیشه کشف شد.

سرهنگ رضوانی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌ کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

وی از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۵۰۰ گرم شیشه در شهرستان بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.