استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نگاه‌های تبعیض آمیز قومیتی و مذهبی مانع رشد و پیشرفت استان است و تخصص و تعهد افراد زمینه توسعه را ایجاد میکند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از  روابط عمومی استانداری سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با جمعی از فعالان تشکل‌های اجتماعی و سیاسی جنوب استان با اشاره به دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری؛ از ایشان درخواست کردم از محل صندوق توسعه ملی برای رفع مشکل کمبود آب در جنوب استان، تکمیل پروژه‌های راهسازی، ریلی، گاز و ساخت مدارس اعتبار مورد نیاز اختصاص داده شود و ایشان بزرگوارانه تأکیدات و رهنمود‌هایی در این خصوص اعلام داشتند که بیانگر دغدغه ایشان به مشکلات استان بود.

وی ادامه داد: دستیابی به اهداف توسعه‌ای استان، نیازمند توجه و بکار گیری تخصص أفراد است.

استاندار با اشاره به نرخ بالای نیروی جوان جویای کار در استان بر ارتقای آموزش‌ها و کسب مهارت‌های حرفه‌ای تاکید کرد.

محبی امنیت مطلوب امروز استان را نشانه وحدت و همگرایی نخبگان، مسئولان و مردم دانست و پرهیز از هرگونه تعصبات افراطی قومی و مذهبی را مورد تاکید جدی قرار داد.

وی همچنین خواستار تحقق ارتباط هدفمند و برنامه ریزی شده میان دانشگاه‌های استان و بخش خصوصی برای خلق ایده‌های کسب و کار در راستای رشد سرمایه گذاری شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نگاه‌های تبعیض آمیز قومیتی و مذهبی مانع رشد و پیشرفت استان است و تخصص و تعهد افراد زمینه توسعه را ایجاد میکند.

گفتنی است در این دیدار شماری از فعالان اجتماعی و نخبگان اجتماعی وفرهنگی جنوب استان بر تحقق خواسته‌های جامعه در خصوص رشد شاخص‌های آموزشی همچون توسعه فضا‌های آموزشی با تخصیص اعتبارات مورد نیاز و جذب نیروی انسانی با تجربه در مدارس، راه اندازی ادارات کل در ایرانشهر، شناسایی نقش دانشگاه‌ها در رفع معضلات استان و توجه به جایگاه روستاییان و رفع نیازمندی‌های آنان تاکید کردند.

انتهای پیام/ع

دستیابی به اهداف توسعه‌ای استان، نیازمند توجه و بکار گیری تخصص أفراد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.