در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.


کشور‌های مختلف با «فرقه»‌های آشوبگر و مخل نظم و قانون چگونه برخورد می‌کنند؟ +تصاویر
با انجام عملیات تروریستی در متروی توکیو، همه تشکیلات متعلق به آساهارا در ژاپن مورد هجوم پلیس قرار گرفت و این فرقه به کلی در ژاپن ممنوع شد.


علائمی که نشان می‌دهند مبتلا به «سندرم خستگی مزمن» هستید+ راهکار درمانی
سندرم خستگی مزمن (CFS) یا سندرم اختلال عملکرد ایمنی مزمن، یک وضعیت پزشکی است که با خستگی مداوم و شدید و کمبود انرژی همراه است.


حقایق عجیب درباره دزدان دریایی که از آن بی اطلاعید
حتما شما هم تصور می کنید همه ی دزدان دریایی یک چشم بودند. اما در حقیقت هدف از این کار، پنهان کردن چشم آسیب دیده شان نبود و استفاده از چشم بند به افزایش دید آن ها در شب کمک می کرد.


۵ ماده غذایی خطرناک برای دختران جوان
دختر‌های جوان برای حفظ بهتر سلامت خود باید برنامه غذایی سالم و منظمی داشته باشند، در این مطلب مواد غذایی خطرناک برای دختران جوان را به شما معرفی می‌کنیم تا آن‌ها را از برنامه غذایی‌تان حذف کنید.


آیا دندان عقل را باید کشید یا خیر؟
دندان عقل از دندان های چالش برانگیز است زیرا همیشه این سوال هست که آیا دندان عقل را باید کشید یا خیر؟در این مقاله سعی بر آن داریم تا این سوال را برای شما پاسخ دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


این چربی ها را هرگز مصرف نکنید
اینطور ثابت شده که مصرف غذاهای غنی از چربی های سالم مانند آجیل، روغن های گیاهی، و ماهی، اثرات محافظتی در برابر بسیاری از بیماری ها به ویژه بیماری های قلبی عروقی دارد.

چربی هایی که نباید مصرف آنها را فراموش کنید


کتاب هایى که براى سلامتى پر از ضرر است
شیر، پلنگ، ببر وکوسه ها را فراموش کنید . آنها دربرابر انواع خطراتی که روزانه در کنارمان هستند قدرتی ندارند، تعجب نکنید مطلب زیر را بخوانید تا متوجه موضوع شوید


از «کشته‌سازی» در رسانه‌های ضدانقلاب تا ردپای «آمدنیوز» در آشوب دراویش خیابان پاسداران+تصاویر
اگر رد ناآرامی‌های اخیر کشور را بگیریم حتما یک سر آن به آمدنیوز می‌رسد که با دروغ‌هایش نقش بسزایی در دامن زدن به اغتشاشات ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدوبگردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.