در تصادفی وحشتناک در هندوستان عابر پیاده پس از برخورد با کامیون به طور معجزه آسایی از مرگ گریخت.

فرار معجزه آسای عابر پیاده پس از تصادف با کامیون! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر روز اخبار زیادی در مورد فرار افراد  از مرگ حتمی منتشر می‌شود. افرادی که در لحظه آخر با خوش شانسی از مرگ می‌گریزند. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یکی از همین افراد را نشان می‌دهد.

 این ویدئو یک مرد هندوستانی را نشان می دهد که پس از تصادف با یک کامیون حمل زباله با خوش شانسی از مرگ می گریزد. این مرد پس از برخورد کامیون به او، بلافاصله از زمین برمی خیزد و از کامیون دور می شود. این اتفاق در تاریخ 20 فوریه در گجرات هندوستان رخ داد.

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست این مرد در اثر این حادثه دچار جراحت است اما آنچه در این ویدئو دیده می‌شود به نظر می‌رسد آسیب جدی به او وارد نشده باشد.

انتهای پیام/

لحظه تصادف عابر پیاده با کامیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
امروز تقریبا همین صحنه برای من هم اتفاق افتاد تقریبا معجزه بود که زیر ماشین نرفتم البته راننده از عمد به طرفم آمد وقتی تو خونه ماجرا را گفتم مامانم گفت تو اون مسیر دوربین پلیس هستش برین شکایت کنید که ادب بشه اما همسرم گفت بیخیال مگه کار ساده‌ای است .ومن هم از اینکه زنده بودم خدا رو شکر کرده و بیخیال ماجرا شدم.
آخرین اخبار