استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهدا ما را به سوی خانه اهل بیت(ع) هدایت می‌کنند چراکه غربت شهدا به غربت اهل بیت(ع) شباهت دارد.

غربت شهدا به غربت اهل بیت(ع) شباهت داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دومین یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و ۶۰۰ شهید شهرستان بهار با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مردم در مصلی امام خمینی(ره) شهر بهار برگزار شد.

عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا در این مراسم نورانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اولین پذیرایی یادواره‌های شهدا حسرت به مقام شامخ شهداست؛ چرا که آنها زنده اند و در نزد خداوند روزی می خورند و در قیامت، در ردیف بهترین‌ها قرار دارند و هرکسی مقام شهدا را بفهمد از این پذیرایی معنوی بهره می‌برد.

وی با بیان اینکه پذیرایی دوم شهدا از شرکت کنندگان در یادواره‌های شهدا، اتمام حجت شهداست، افزود: کسانی که راهنما و آدرسی مانند قرآن، اسلام و مرجعیت دارند و پشتیبانی مانند توکل به خداوند و توسل به اهل بیت(ع) دارند و هر کسی که چشم انداز ظهور در زندگی دارد نباید ناامید شود.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: شهدا ما را به سوی خانه اهل بیت(ع) هدایت می‌کنند چراکه غربت شهدا به غربت اهل بیت(ع) شباهت دارد.

وی با بیان اینکه شهدا راه را پیدا کردند، عنوان کرد: شهدا با پیروی از ولایت راه را گم نکردند و امروز ما نیز باید پیرو راه شهدا باشیم و راه آنان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/خ

شباهت غربت شهدا به غربت اهل بیت(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.