امام جمعه بندرعباس گفت:مهمترین وظیفه دادستان احقاق حقوق مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،آیت اله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اهمیت کار دادستان در اجرای عدالت افزود: جلوگیری از تعرض به حقوق عام المنفعه در جامعه و اجرای اصولی قوانین از وظایف اصلی دادستان است.
امام جمعه بندرعباس ضمن تشکر از خدمات دادستان سابق بندرعباس سعید اسدی از دادستان جدید بندرعباس ابوالفتح ابوالهادی خواست بر روند ساخت و سازها نظارت ویژه داشته باشد و با متخلفان در این زمینه برخورد قاطع کند.
نماینده ولی فقیه درهرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت به خانواده های داغدار حادثه سقوط هواپیمای پرواز تهران یاسوج برای کشته شدگان این حادثه طلب مغفرت و آمرزش کرد.
خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه ها بااشاره به ضرورت تقوای الهی وپرداخت خمس افزود: احیای فرهنگ خمس در جامعه وظیفه همه مسلمانان است و رونق بخش اقتصادی را به دنبال دارد.
آیت اله غلامعلی نعیم آبادی روز مهندس را تبریک گفت و افزود: مهمترین وظیفه مهندسان اجرای اصولی کارها با هدف ارتقای آسایش و رفاه مردم و توسعه امور اقتصادی و عمرانی است.
انتهای پیام/ر

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.