نخستین دوره رقابت‌های آزاد فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین کشور در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اردشیر ماهینی سرپرست انجمن فوتبال معلولین فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: نخستین دوره مسابقات آزاد فوتبال هفت نفره به میزبانی فارس و در شهر شیراز برگزار می‌شود و ۱۶ تیم برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

ماهینی افزود: با توجه به پیش رو بودن مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده به میزبانی ایران و در جزیره کیش برگزار می‌شود، لازم است تا تیم ملی هر چه سریعتر تشکیل شود و به همین منظور رقابت‌های آزاد فرصت بسیار خوبی است تا ظرفیت تمام استان‌ها رصد شده و بازیکنان سراسر کشور بتوانند توانمندی خود را در مسابقات به نمایش بگذارند و شانس خود را برای ورود به تیم ملی امتحان کنند.

سرپرست انجمن فوتبال معلولین تصریح کرد: رقابت‌های آزاد فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین کشور با قوانین رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار می‌شود و هر استان می‌تواند تنها از بازیکنان بومی خود استفاده کند.

وی گفت: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات از روز شنبه، ۴ اسفند ماه وارد شیراز می‌شوند و پس از برگزاری جلسه فنی در خصوص نحوه برگزاری رقابت‌ها و گروه بندی‌ها تصمیم گیری می‌شود.

ماهینی بیان کرد: تیم‌های بوشهر، خوزستان، کرمانشاه، فارس، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گیلان، مازندران یک، مازندران دو، کردستان، مرکزی، قم، آذربایجان غربی و زنجان، در اولین دوره مسابقات آزاد حضور دارند.

نخستین دوره رقابت‌های آزاد فوتبال هفت نفره از ۵ تا ۱۰ اسفند ماه در مجموعه فرهنگی، ورزشی ایثار شهر شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

رقابت‌های آزاد فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین کشور در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.