معاون تعاون بنیاد شهید خراسان جنوبی گفت:ایثارگران می توانند جهت دریافت کارت ایثارگری اقدام کنند.

حامی معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛با بیان اینکه ثبت نام ایثار گران جهت دریافت کارت ایثارگری از اول اسفند ماه آغاز شده است،گفت:کارت های ایثارگران جهت استفاده خانواده شهدا،همسر و والدین شهدا،جانبازان تنها خود فرد،آزادگان تنها خود فرد و همچنین برابر قوانین جدید برای جانبازان 70 درصد،همسر و فرزندان این جانبازان خواهد بود.

وی با بیان اینکه کارت شناسایی ایثارگران همانطور که از اسمش معلوم است برای شناسایی است، افزود:استفاده در دفاتر هواپیمایی،دفاتر راه آهن و خدماتی که در دستگاه ها برای ایثارگران با کارت ایثارگری قابل اقدام است از جمله مزایای این کارت ها است.

حامی با بیان اینکه تعداد پنج هزار نفر واجد شرایط گرفتن کارت های ایثارگری در استان هستند ،گفت:مهلت اعتبار کارت های جدید تا پنج سال است.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی افزود:ایثارگران می توانند برای ثبت نام به قسمت پاسخگویی مراجعات بنیاد مراجعه کنند و از طریق اینترنت با مراجعه به سایت ایثار درخواست خود را برای ثبت نام و گرفتن کارت ثبت و ضبط کنند.

انتهای پیام/غ

آغاز ثبت نام ایثارگران جهت دریافت کارت ایثارگری

برچسب ها: ایثارگران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.