رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال خوزستان شرایط خوبی دارد و نگاه فدراسیون فوتبال به خوزستان ویژه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،  مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال بیان داشت : ورزشگاه فولاد خوزستان که ۹۹ درصد تکمیل‌شده است بازدید خواهیم داشت و دنبال آن هستیم که بازی آخر فولاد در لیگ مقابل تراکتورسازی را این باشگاه در استادیوم خودش انجام دهد.

وی گفت: در بحث فوتبال، خوزستان یکی از بهترین‌های فوتبال کشور است که ۱۸۸ تیم در لیگ‌های مختلف و ۶۰۰۰ هزار نفر فوتبالیست در مسابقات شرکت می‌کنند، همچنین ۷۹ تیم فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال در  خوزستان، اعداد و ارقام عالی هست و نشان‌دهنده آن است که سطح فوتبال در خوزستان خیلی گسترده و فراگیر است.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: در تیم ملی با توجه به استعداد بازیکنان فوتبال خوزستان، اینکه شاخص را این آمار ببینیم کافی نیست، زیرا در کشور ۸۰ میلیون نفری ما، بالغ‌بر 50 درصد از بازیکنان تیم ملی از بازیکنان لژیونر ما هستند و در خارج از کشور بازی می‌کنند.

وی افزود: ولی همین بازیکنان قبلاً در لیگ برتر بازی می‌کردند مثل انصاری‌فرد، سردار آزمون، شجاعی و... این ملاک قطعی نیست که خوزستان و فولاد خوزستان سهمیه ندارند را اینجا تلقی افت کنیم.

تاج تصریح کرد: خوزستان سهم بسزایی در توسعه فوتبال کشور دارد و بد نیست بدانید در رده جوانان و نوجوانان در 2 مرحله در جام جهانی حضور یافتیم که بیش از ۳۵ تا ۴۰ درصد بازیکنان در نوجوانان و جوانان خوزستانی هستند، همچنین تیم امید که ۲۳ اسفند تشکیل می‌شود و سرمربی را به‌زودی مشخص می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به اینکه استادیوم فولاد به ظرفیت کشور اضافه‌شده یکی از برنامه‌های ما استفاده از امکان میزبانی فوتبال در استان خوزستان و استان‌های دیگر است.

انتهای پیام/م

گسترده بودن سطح فوتبال در خوزستان  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.