سرپرست معاونت تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برپایی نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر فرصتی برای واحدهای صنعتی است تا کارهای خود را در زمینه کاهش آلودگی هوا ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید ظهرابی سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از نمایشگاه محیط زیست و انرژی‌های تجدیدپذیر اظهار کرد: تفاوت نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته اضافه شدن مبحث انرژی‌های تجدید پذیر به موضوع نمایشگاه است که این بسیار امیدوار کننده است.

وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست در برپایی نمایشگاه دخالتی نداشته است و این نمایشگاه به صورت مشارکتی و داوطلبانه از طرف واحد‌های صنعتی و گروه‌های مردمی شکل گرفته است.

ظهرابی گفت: این نمایشگاه فرصتی است که واحد‌های صنعتی و تولیدکننده، کار‌های خود را در زمینه محیط زیست ارائه دهند و همچنین شرکت‌هایی که فناوری‌ها و تکنولوژی‌های مربوط به محیط زیست و کاهش آلودگی هوا دارند را نیز به نمایش بگذارند.

وی افزود:گستردگی و تنوع در نمایشگاه‌های این چنینی باعث تقویت آن می‌شود و هر چه این نمایشگاه‌ها به سمت خصوصی شدن روند در پایدار بودن نمایشگاه تاثیر بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار