معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، از روستاهای بخش جازموریان بازدید و یک گلخانه 3/5 هکتاری در روستای جنت آباد را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جواد فدایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان پس شرکت از جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان رودبارجنوب به اتفاق فرماندار این شهرستان، مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس بنیاد مسکن و جمعی از مسئولان، با حضور در بخش جازموریان، از روستاهای این بخش بازدید کردند.
بر اساس این گزارش، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در ابتدا با حضور در روستای جنت آباد از یک مجتمع کشاورزی و گلخانه ای که توسط بخش خصوصی احداث شده است، بازدید و 3/5هکتار گلخانه خیار سبز و بادمجان را با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال افتتاح کرد.
این مجتمع کشاورزی تاکنون بیش از 3/5 هکتار گلخانه فعال دارد که با احتساب بخش های زراعی آن برای 110 نفر شغل ایجاد کرده و پیش بینی می شود با تکمیل تمامی فازهای این مجتمع برای بیش از 250 نفر اشتغال ایجاد شود.
 معاون استاندار کرمان در ادامه سفر خود به شهرستان رودبار جنوب با حضور در روستاهای ده اشرف، شور آب و برجک با اهالی این روستاها دیدار و گفتگو کرد و از نزدید در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.
گفتنی است: فدائی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در این بازدیدها، دستورات لازم جهت رفع مشکلات بخش های مختلف نظیر مسکن،کشاورزی ،آب و برق را صادر نمود و خواستار رفع موارد مذکور در کوتاه ترین زمان ممکن شد.

انتهای پیام/ی

افتتاح گلخانه ۳/۵ هکتاری در روستای جنت آباد

برچسب ها: استانداری ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار