مهاجم برزیلی تیم فوتبال لیورپول از اتهام توهین نژادپرستانه به بازیکن اورتون تبرئه شد.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اتحادیه فوتبال انگلیس با انتشار اطلاعیه ای فیرمینو مهاجم برزیلی لیورپول را از اتهام توهین نژاد پرستانه به میسون هولگیت مدافع اورتون تبرئه کرد.


در جریان دیدار تیم های لیورپول و اورتون در ماه ژانویه ،در چارچوب بازی دور سوم جام حذفی انگلیس، روبرتو فیرمینو و میسون هولگیت با یکدیگر درگیر شدند که هولگیت بازیکن لیورپول را به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین کوبید و همین امر واکنش تند این بازیکن برزیلی را در پی داشت.


پس از این ماجرا هولگیت به داور مسابقه گفت فیرمینیو از الفاظ نژادپرستانه علیه او استفاده کرده است.
اما اتحادیه فوتبال انگلیس (اف ای) با بررسی موضوع اعلام کرد شواهد کافی در این باره در دست نیست و بنابراین روبرتو فیرمینو از هرگونه اتهامی مبنی بر توهین نژادپرستانه به میسون هولگیت مبرا شد.
اف ای در بیانیه ای اعلام کرد: "پس از بررسی دقیق در مورد اتهام رفتار نژادپرستانه وارده به روبرتو فیرمینو، از سوی میسون هولگیت، اف ای تایید می کند که هیچ اقدام انضباطی علیه او اتخاذ نخواهد کرد."


اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که از 12 بازیکن و مقامات هر دو تیم، داور مسابقه و داور چهارم نظر خواهی کرده است. هیچ کدام از مصاحبه شونده ها جملاتی را که ادعا شده فیرمینو بر زبان آورده است،نشنیده اند. حتی برای بررسی موضوع از متخصصان لب خوانی نیز بهره گرفته شد.
انتهای پیام/


فیرمینو بی گناه شناخته شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار