همایش بصیرتی طلاب و روحانیون شیعه و سنی آذربایجان غربی با حضور ۴۰۰ نفر از طلاب استان در محل مصلی امام خمینی ره ارومیه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این مراسم با اشاره اینکه در روز قیامت مداد علما بر خون شهدا فضیلت داده شده است، گفت: در روایات مختلف بر جایگاه علما تاکید شده است و تبلیغ دین مبین اسلام به عنوان یک مسئولیت سنگین مهمترین توفیق الهی بر ما روحانیون است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اهمیت وجود نعمت ولایت فقیه در جامعه اسلامی افزود: وظیفه دفاع از ولایت فقیه و تبیین جایگاه رهبری در جامعه اسلامی از جمله وظایف مهم طلاب و روحانیون است.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور نیز در این مراسم گفت: بیش از 4 هزار و 500 روحانی شهید در کشور وجود دارد و وظیفه اصلی روحانیون دفاع از بزرگترین معروف یعنی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی افزود: وحدت بین علمای شیعه و سنی موجب تداوم و وجود امنیت در ایران اسلامی است و برگزاری این نشست ها در تقویت وحدت بین شیعه و سنی بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ح

همایش بصیرتی طلاب و روحانیون در ارومیه برگزار شد

 

برچسب ها: امام جمعه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.