نام نویسی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا ۲۰ فروردین سال آینده در مازندران ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: نام نویسی از متقاضیان چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن از ۲۰ بهمن در مازندران  شروع شد  و تا ۲۰ فروردین سال آینده  ادامه دارد.

وی افزود: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در مرحله شهرستانی از ۲۰ فروردین تا ۲۶ اردیبهشت سال ۹۷ برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه ثبت نام شرکت در آزمون از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir  انجام می‌شود، گفت:  آزمون مسابقات قرآنی استانی از یکم تیر تا ۶ مردادماه و آزمون کشوری از ۱۰ تا ۲۵ مهرماه  سال ۹۷ برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حیدری افزود: این آزمون  در  موضوعات  حفظ  پنج جزء تا مرحله استانی، ۱۰ جزء تا مرحله کشوری، ۲۰ جزء تا  مرحله کشوری و حفظ سی جزء قرآن کریم مرحله بین المللی، قرائت تحقیق تا مرحله بین المللی، قرائت ترتیل تا مرحله کشوری،  حفظ  و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم  در ۹ رشته برگزار می‌شود.

وی گفت: شرکت کنندگان مجاز هستند  فقط در یکی از رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل، رشته‌های معارفی و رشته‌های بخش آوا‌ها و نغمات  شرکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران افزود:هزار و ۵۰۰ حافظ قرآن در مازندران وجود دارد و بیش از ۵ هزار نفر مشغول تثبیت محفوظات قرآنی خود هستند.

انتهای پیام/آ

برگزاری مسابقات قرآنی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار