معاون ورزش بانوان گفت: فدراسیون‌ها باید برای برگزاری مسابقات بانوان برنامه ریزی ویژه‌ای داشته باشند ما هم در این بخش در کنار فدراسیون‌ها هستیم.

فریبا محمدیان معاون ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره این که در پایان سال چه خبرهای خوبی برای بانوان در حوزه ورزش دارید گفت: خبر خوب آن که خوش شاهد حضور تماشاگران خانم در مسابقات ورزشی بانوان هستیم. مدتی است منابع مالی عادلانه بین ورزشکاران خانم و آقا تقسیم می شود و مطمئنا استمرار پیدا می کند. ضمن آن که اساس نامه فدراسیون ها مجدد برای ارتقا جایگاه حقوقی بانوان اصلاح می شود.

محمدیان درباره اتفاقات تلخ و شیرین ورزش بانوان در سال جاری اظهار کرد: از خاطرات بد چیزی نمی گویم . چون انسان خوش بینی هستم و اتفاقات ناگوار را فراموش می کنم اما اتفاق خوب آن که بانوان ورزشکار در بیشتر مسابقات بین المللی از جمله مسابقات هم بستگی کشورهای اسلامی و مسابقات داخل سالن ترکمنستان عملکرد خوبی داشتند و افتخارات زیادی کسب کردند. این افتخارات موج امید و انگیزه را در ورزش بانوان رقم می زند و همین افتخارات انگیزه ای است تا ما تلاش خود را برای بانوان دو چندان کنیم.

او درباره گسترش مسابقات بانوان و حضور تماشگران خانم بیان کرد: بیش از 30 رشته ورزشی بانوان لباس مصوب دارند و در مسابقات برون مرزی شرکت می کنند. در داخل کشور نیز رویدادهایی که با حجاب اسلامی برگزار می شود ممنوعیتی برای برگزاری یا عکس برداری ندارد.

معاون ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان افزود: لازم است فدراسیون هادر برنامه های خود برای ورزش هایی که در سالن های سرپوشیده و یا در فضای باز انجام می شود توجه ویژه ای داشته باشند. ما هم قطعا در این بخش در کنار فدراسیون ها هستیم. نوع برگزاری مسابقات باید به گونه ای باشد که هم تماشاگران در آن حضور داشته باشند و هم بتوان از آن تصویر برداری کرد. با حضور تماشاگران جو بازی برای بازیکنان و کادر فنی پرنشاط و به واقعیت نزدیک می شود.

انتهای پیام/

اظهارات محمدیان درباره ورزش بانوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار