مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: پاس تهران هویت فوتبالی بازیکنان بزرگی در فوتبال ایران بود که با یک سوء مدیریت نابود شد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سقوط تیم پاس همدان به لیگ دسته سوم فوتبال ایران بیان کرد: این امر برای من و پاسی های اصلی یک خبر بسیار بد محسوب می شود. فوتبالم را از تیم های پایه پاس تهران شروع کردم و هفت تا هشت سال از دوران ورزشی ام را در این تیم گذراندم. از پاس به تیم های ملی جوانان، امید و بزرگسالان رسیدم و در واقع در مکتب این باشگاه بزرگ شدم. در پاس تهران زحمات زیادی برای رشد و شکوفایی فوتبال من کشیده شد.

او ادامه داد: حیف که با تفکر و سوء مدیریت افرادی که تصمیم گرفتند پاس را به همدان انتقال دهند، این تیم پرمهره و ریشه دار که همیشه جزء رقیبان اصلی استقلال و پرسپولیس بود، نابود شد. پاس، آخرین تیم ایرانی است که در آسیا به قهرمانی رسیده است و در لیگ ایران هم افتخارات پرشماری دارد. بازیکنان بزرگی از این تیم به فوتبال ملی معرفی شدند و اینکه پاس با این قدمت و سابقه به لیگ دسته سه سقوط کند، برای کل فوتبال ایران خبر تلخی است.

نصرتی درمورد راهکار بازگشت پاس به سطح اول فوتبال ایران اظهار داشت: امیدوارم روزی برسد که مسئولان ارشد دولت و ورزش کشورمان شرایطی ایجاد کنند که پاس بار دیگر به تهران بازگردد و شکل بگیرد چراکه این باشگاه می تواند بهترین استعدادهای فوتبالی را پرورش دهد  و چهره هایی را معرفی کند که منجر به سربلندی تیم ملی ایران شوند.

مدافع سابق پاس تهران و تیم ملی فوتبال ایران گفت: هویت فوتبالی من و بسیاری از بازیکنان سطح اول فوتبال ایران به پاس گره خورده است و امیدوارم با بازگشت این تیم به تهران بتوانیم دست کم به فرزندان و دوستانمان بگوییم پاس تیمی بوده است که در آن رشد کرده ایم و برایش زحمت کشیده ایم.

انتهای پیام/

اظهارات نصرتی درباره سقوط پاس به لیگ دسته سوم فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار