نرخ مهمان‌پذیر‌ها و مسافرخانه‌های شیراز در ایام نوروز ۹۷ افزایش نمی‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هدایت فرهادی رئیس اتحادیه مسافرخانه‌داران و مهمان‌پذیران شیراز با بیان اینکه نرخ مسافرخانه‌ها و مهمانپذیر‌های شیراز در ایام نوروز ۹۷ افزایش نمی‌یابد، گفت: نوروز سال ۹۶ تنها ۶۰ درصد ظرفیت مسافرخانه‌ها و مهمانپذیر‌های شیراز تکمیل شد و در مابقی ایام سال نیز حدود ۴۰ درصد ظرفیت این مسافرخانه‌ها تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه مسافرخانه‌ها و مهمانپذیر‌های استان فارس ۹ هزار تخت ثابت دارند که می‌توانند در ایام نوروز به ۱۵ هزار تخت افزایش یابند، اظهار کرد: در ایامی که مسافر زیاد است مسافرخانه‌ها و مهمانپذیر‌های تعدادی تخت به اتاق‌های خود اضافه می‌کنند.

فرهادی با بیان اینکه از این ۹ هزار تخت، ۸۲۰۰ تخت در مسافرخانه‌ها و مهمان پذیر‌های شیراز است، افزود: مهمان‌پذیر‌ها و مسافرخانه‌های شیراز نیز در ایام نوروز ظرفیت اضافه کردن ۳ هزار تخت به اتاق‌های خود دارند.

وی با بیان اینکه قیمت اتاق‌های مسافرخانه‌ها براساس درجه مسافرخانه‌ها و امکانات آن‌ها متفاوت است، ادامه داد: در مسافرخانه‌های درجه یک ممتار برای اتاق یک تخته بستگی به امکانات اتاق بین ۵۰ تا ۵۴ هزار تومان، اتاق دو تخته بین ۶۶ تا ۷۸ هزار تومان، سه تخته بین ۷۹ تا ۹۴ هزار تومان، سوئیت یک خوابه ۱۰۰ هزار تومان و اتاق سرویس‌دار دارای آشپزخانه ۹۰ هزار تومان دریافت می‌شود.

فرهادی بیان کرد: در مسافرخانه‌های درجه یک برای اتاق یک تخته بین ۴۳ تا ۴۷ هزار تومان، اتاق ۲ تخته بین ۵۲ تا ۶۴ هزار تومان، اتاق ۳ تخته بین ۶۲ تا ۷۵ هزار تومان، سوئیت یک خوابه ۸۷ هزار تومان و اتاق سرویس‌دار دارای آشپزخانه ۷۶ هزار تومان دریافت می‌شود.

وی با بیان اینکه در مسافرخانه‌های درجه ۲ برای اتاق یک تخته بین ۳۴ تا ۳۸ هزار تومان، دو تخته بین ۴۲ تا ۵۲ هزار تومان و ۳ تخته بین ۵۲ تا ۶۲ هزار تومان دریافت می‌شود، بیان کرد: در مسافرخانه‌های درجه ۳ برای اتاق یک تخته ۳۱ تا ۳۶ هزار تومان، ۲ تخته ۴۰ تا ۴۹ هزار تومان و ۳ تخته ۴۷ تا ۵۷ هزار تومان دریافت می‌شود.

رئیس اتحادیه مسافرخانه‌داران و مهمان‌پذیران شیراز تصریح کرد: در مسافرخانه‌های درجه ۲ و ۳ برای اتاق‌های ۴ تخته و ۵ تخته بین ۵۴ تا ۶۷ هزار تومان دریافت می‌شود.
انتهای پیام/ر

اعلام قیمت اتاق‌های مسافرخانه‌ها در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار