در همایش تقدیر از صادرکنندگان نمونه و برتر صنایع کوچک و متوسط کشور از "عبدالمحمد زاهدی " استاندار قزوین بدلیل کسب رتبه برتر در بالاترین حجم صادرات صنایع کوچک و متوسط در کشور تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی در این مراسم، برضرورت ایجاد تنوع در بازار‌های صادراتی و حرفه‌ای کردن صادرات تاکید کرد و گفت:: باید به صادرات بعنوان یک فن و حرفه نگاه کرد و با شکل گیری تشکل‌های صادراتی هماهنگی بین تولید کننده و صادر کننده انجام شود.

زاهدی اضافه کرد: صادرات استان قزوین در ده ماه امسال در کل گمرکات کشور بیش از ۶۳۵ میلیون دلار بوده است، که با هدفگذاری انجام شده تا پایان امسال به حدود هزار میلیون دلار خواهد رسید.

در این همایش از ۱۰ واحد تولیدی، بنیان کالا شیمی، فارکو شیمی، سمبل شیمی، شیمیایی بهداد، شیمی لیا، شیمیایی بهداد، نفیس نخ، صنعت پلاست آبیار، ذوب روی تال، فولاد اتحاد تاک مستقر در شهرک‌های صنعتی کاسپین، لیا، آراسنج و خرمدشت بعنوان صادر کننده نمونه استان قزوین تجلیل شد.

این واحد‌های صنعتی در زمینه تولید رنگ‌های رزین، مواد شوینده، شمش روی، سازنده ماشین آلات فولادی، نخ‌های پلی استر فعالیت دارند که سالیانه میلیون‌ها دلار کالا به کشور‌های اروپایی، آفریقایی و آسیایی صادر می‌کنند.

همچنین در این مراسم از "شرکت صنعت پلاست آبیار" تولید کننده محصولات نایلون، پلاستیک و پلی اتیلن مستقر در شهرک‌های صنعتی لیا و کاسپین بعنوان صادر کننده ویژه استان تجلیل شد.

همایش تقدیر از صادرکنندگان نمونه و برتر صنایع کوچک و متوسط کشور در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران به همت سازمان صنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

انتهای پیام/

تجلیل از عبدالمحمد زاهدی در همایش تقدیر از صادرکنندگان نمونه

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار