فرماندار شهرستان شاهرود گفت: تحول بسیار خوبی در فرودگاه شهرستان شاهرود رخ داده و بسترها برای توسعه این فرودگاه آماده است.

بسترها برای توسعه فرودگاه شاهرود آماده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد رضا هاشمی فرماندار شهرستان شاهرود در جمع خبرنگاران گفت: تحول بسیار خوبی در فرودگاه شهرستان شاهرود رخ داده و بسترها برای توسعه این فرودگاه آماده است.

وی افزود: سفر به کیش یکی از زیرساخت های دیگر فرودگاه شاهرود است که به زودی مقدمات آن فراهم می شود که این امر در راستای تحقق مرز هوایی به مثابه یک مطالبه به حق مردم شاهرود مطرح می شود چرا که ما معتقد هستیم اگر بخواهیم در حوزه بالندگی و پیشرفت و عمران شاهرود گام برداریم، باید این امر محقق شود.

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: پرواز شاهرود-مشهد برای نخستین بار روز جمعه هفته جاری برگزار می شود.

سید محمد رضا هاشمی تصریح کرد: مرز هوایی فرودگاه شاهرود نیز آماده اعلام است و امیدواریم تا قبل از سال جاری و یا ابتدای سال آینده این امر تحقق کامل پیدا کند.

وی اظهار داشت: سه روز پیش نیز کمیته مردمی فرودگاه شاهرود در تهران جلسه ای را برای هماهنگی توسعه پروازهای شاهرود برگزار شد که خوشبختانه شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.

انتهای پیام / ق

زیرساخت توسعه حمل و نقل هوایی شاهرود فراهم شد

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.