فرماندار اردکان گفت:نشاط در جامعه با تأمین سلامت روح و جسم و تقویت امید در مردم ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛هادی مقیمی فرماندار اردکان در جلسه هماهنگی برگزاری طرح درخت آرزوها با تقدیر از این اقدام خداپسندانه گفت: کمک به خانواده‌های نیازمند به‌ویژه کودکان در شب عید، به نشاط در جامعه کمک خواهد کرد.

هادی مقیمی افزود: برگزاری چنین طرح‌هایی در وضعیت نامساعد مالی دستگاه‌های حمایتی ارزشمند است؛ اما آن‌چه ارزش این کار را دوچندان می‌کند الگوسازی در بین مردم و تقویت روحیه نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوعان است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش معنوی چنین اقداماتی می‌تواند هم‌ردیف با اموری نظیر مدرسه‌سازی، ساخت مسجد و حسینیه ها باشد.

فرماندار اردکان با ابراز خرسندی از این‌که دو مؤسسه غیردولتی به‌صورت خودجوش برگزاری این برنامه‌ها را در دستور کار خود قرارداده‌اند بیان داشت: آن‌چه ما به دنبال آن هستیم ایجاد یک جامعه بانشاط است و نشاط در جامعه با تأمین سلامت روح و جسم و تقویت امید در مردم ایجاد می‌شود.

وی در پایان با تأکید بر لزوم مساعدت و همکاری همه دستگاه‌ها در برگزاری باشکوه این برنامه اظهار امیدواری کرد مردم با استقبال از طرح درخت آرزوها، به ترویج فرهنگ کار نیک و عام‌المنفعه کمک کنند.

گفتنی است این طرح برای سومین سال متوالی با حمایت دو مؤسسه خیریه باران و امام زمان (عج)، هفدهم اسفندماه سال‌جاری و هم‌زمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در اردکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ی

تقویت امید در جامعه با کمک به هم‌نوعان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.