مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با اشاره به ضرورت توسعه مشارکت های مردمی گفت : تحقق اهداف تعلیم و تربیت با مشارکت مردمی امکان‌پذیر است.

مشارکت مردمی موثرترین راه تحقق اهداف تعلیم و تربیت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در جلسه ی شورای نظارت، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اداره مشارکت های مردمی در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید اظهار امیدواری کرد و خواستار مشارکت و همفکری صاحب نظران در انجام ماموریت ها و تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش شد و بر استفاده بهینه از ظرفیت ها و تعامل و همکاری ها تاکید کرد.

سیاست آموزش و پرورش استان سمنان بر توسعه مشارکت هاست

وی با بیان این که سیاست آموزش و پرورش استان سمنان بر توسعه مشارکت هاست اظهارکرد : تعلیم و تربیت استان سمنان آمادگی در خصوص ایجاد همکاری با موسسین و افزایش کیفیت آموزشی را دارد.

رئیس شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان با اشاره به اهمیت توسعه مشارکت های مردمی افزود:آموزش و پرورش باید برای تحقق کیفیت آموزشی و پرورشی از مشارکت های غیردولتی استفاده کند بنابراین همدلی و همراهی موسسین در این زمینه ضروری است.

محمد دستورانی عنوان کرد: در آموزش و پرورش استان توسعه مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی را در دستور کار خود قرار خواهیم داد که به منظور توسعه و حمایت صحیح، شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی را به عنوان بازوی فکری توانمند و بازوی اجرایی و هماهنگی است و به عنوان اتاق فکر اقدام به فعالیت های تسهیلی خواهیم نمود.

گفتنی است ، رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی نیز با ارایه گزارشی تحلیلی از مدارس و مراکز غیردولتی در حال فعالیت خواستار اتخاذ تدابیر لازم از سوی اعضای شورای نظارت برای رفع مشکلات آموزشی، اداری و اجرایی شدند.

انتهای پیام / ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.