رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: هفت هزار و ۳۸۷ نفر از مردم مناطق محروم این شهرستان از خدمات رایگان دندانپزشکی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکترمهران امینی فرد رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: هم اینک ۲۶ مرکز دندانپزشکی با ۲۵ دندانپزشک در حوزه زیر پوشش دانشکده ایرانشهر در حال ارائه خدمات سطح یک و ۲ دندانپزشکی هستند.


وی ادامه داد: بیشترین خدمات ارائه شده به مراجعان مربوط به فلوراید تراپی، فیشور سیلانت تراپی، جرمگیری و کشیدن دندان است.


وی با اشاره به جمعیت حدود یک میلیونی زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و وسعت حدود ۸۰ هزار کیلومتر مربعی، صعب العبور بودن راه‌های ارتباطی روستایی و شهری اظهار داشت: ارائه خدمات کلینیک سیار دندانپزشکی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار به عنوان اقدامی در راستای ارائه عادلانه خدمات دندانپزشکی انجام می‌شود.


وی افزود: تاکنون سه هزار و ۳۸۷ مورد خدمات توسط تیم کلینیک سیار دندانپزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر انجام شده است.


رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: صددرصد دانش آموزان و مادران باردار مناطق محل استقرار کلینیک سیار خدمات بهداشتی دهان و دندان را دریافت کرده اند.


امینی با تاکید بر ایده پردازی معقولانه مدیران مجموعه برای کاهش هزینه‌های بهداشتی درمانی شهروندان و افزایش خدمات ارائه شونده را به عنوان یک مولفه مهم مدیریت جهاد گونه ذکر کرد و گفت: خدمات کلینیک سیار دندانپزشکی به عنوان یک کار بزرگ و ارزشمند برای مناطق صعب العبور و کم دسترس بشمار می‌رود.


وی ادامه داد: باتوجه به وسعت دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در آینده‌ای نزدیک یک دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی دیگر نیز به مجموعه خدمات رسانی این دانشکده اضافه خواهد شد.


رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بزودی با راه اندازی و آغاز بکار اورژانس دندانپزشکی و همچنین افزودن ۲۲ دستگاه یونیت دندانپزشکی به چرخه خدمات دندانپزشکی تحولی شگرف در ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان در سطح منطقه رخ خواهد داد.

انتهای پیام/گ

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار