رونمایی کتاب فرهنگ عامیه همدان

کتاب فرهنگ عامیه همدان به روایت میرزا علی اکبر رونمایی می‌شود.

رونمایی کتاب فرهنگ عامیه همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا تکلو،مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور به مرکزیت همدان در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران و با هدف معرفی فعالیت های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، برنامه های متنوع نمایشگاهی و فرهنگی از ۵ تا ۱۰ اسفند ماه در همدان برگزار می شود.

 وی ادامه داد: در هفته گرامیداشت هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران که مصادف با هفته گرامیداشت مقام باباطاهر نیز هست، نمایشگاهی از اسناد و عکس های مربوط به آرامگاه عارف شوریده حال باباطاهر عریان در حاشیه همایش ملی این رویداد برگزار خواهد شد.

 وی افزود: در این نمایشگاه سیر تاریخی تغییر بنای آرامگاه باباطاهر در سه دوره قاجار، پهلوی اول و پهلوی دوم به تصویر کشیده شده و در معرض دید شرکت کنندگان در همایش قرار خواهد گرفت.

 تکلو برگزاری نمایشگاه کتابخانه ملی ایران به روایت اسناد و عکس را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه که با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی استان و در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار خواهد شد، اسناد و تصاویر مربوط به تاسیس و فعالیت کتابخانه ملی ایران از ابتدا تا کنون در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 تکلو اضافه کرد: رونمایی از کتاب فرهنگ عامیه همدان به روایت میرزا علی اکبر حاصل ۳۰ جلسه گفتگوی تاریخ شفاهی با هنرمنده زنده یاد علی اکبر محمودی وثاق در واحد تاریخ شفاهی این مدیریت، از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته است که با همکاری معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان و با حضور چهره های فرهنگی و ادبی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

رونمایی از کتاب فرهنگ عامیه همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.