معاون شهردار قم گفت: در سال‌های اخیر بوستان‌های فدک و غدیر برای اسکان زائران با صرف هزینه‌های زیادی به‌عنوان کمپینگ آماده‌سازی شد که اقدامات موردنظر در بوستان فدک تکمیل و در بوستان غدیر در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدامیر سامع،معاون شهردار قم با اشاره به زائرپذیری استان و اهمیت توجه به اسکان مسافران در ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به حجم بالای تردد مسافر به استان و شهر قم باید تدابیر این موضوع همواره موردتوجه بوده تا در طول سال نیز بتوانیم پاسخگوی نیازهای زائران باشیم.

وی افزود: شهرداری مکان‌هایی برای این موضوع در نظر گرفته است، که سال‌های قبل در بسیاری از بوستان‌ها و معابر اصلی مثل بلوار زائر و رینگ جمکران برای برپایی چادر آماده‌سازی شده بود که از نظر ایمنی و سیمای شهری مناسب نبود.

وی با تأکید بر اینکه در سال گذشته چند نقطه مثل بوستان‌های امام رضا (ع)، هاشمی، فدک و علوی و نیز پارکینگ 4 جمکران باری اسکان چادر خوابی مسافران در نظر گرفته شده بود، ابراز کرد: این موضوع نیازمند رعایت ایمن‌سازی، مسائل امنیتی و مسائل بهداشتی بود که در سال گذشته این اقدام به‌خوبی اجرا و مورد رضایت زائران قرار گرفت.

سامع با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اسکان زائران در کمپینگ ها برای نوروز 97 خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر بوستان‌های فدک و غدیر برای اسکان زائران با صرف هزینه‌های زیادی به‌عنوان کمپینگ آماده‌سازی شد که اقدامات موردنظر در بوستان فدک تکمیل و در بوستان غدیر در حال انجام است، همچنین این محل‌ها در زمان بحران هم می‌تواند برای اسکان اضطراری پاسخگو باشد.

انتهای پیام/ت

اقدامات صورت گرفته درجهت اسکان زائران نوروزی97 قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار