نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای اختصاص پنج درصد از درآمد خرید سربازی برای آموزش مهارتی پرسنل وظیفه را تصویب کردند.

۵ درصد جریمه مشمولان غایب به مهارت‌آموزی سربازان اختصاص می‌یابدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲ اسفند ماه) و در ادامه بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۷، بند "ب" تبصره ۱۱ این لایحه را تصویب کردند.

بر این اساس به دولت اجازه داده می‌شود تمام مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از ۸ سال غیبت دارند را با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت به‌ صورت نقد و اقساطی که تا پایان سال ۱۳۹۷ تسویه می‌شود، معاف کند.

به موجب این مصوبه تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت‌های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور موضوع ردیف ۱۵۰۱۲۸ نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود و تا سقف سیزده هزار و پانصد میلیارد (۱۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰)ریال از طریق ردیف‌های هزینه‌ای مربوط در جدول شماره (۷) این قانون مطابق موافقتنامه متبادله با سازمان بـرنامه و بودجه کشور اختصاص می‌یابد.

گفتنی است، نمایندگان بند "ج "تبصره ۱۱ لایحه بودجه را هم به تصویب رساندند که بر اساس آن پنج‌درصد(۵%) از اعتبار بند(ب) جهت آموزش‌های مهارتی پرسنل وظیفه در پادگان‌ها به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اختصاص می یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار