کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تراکتورسازی در میان نمایندگان ایران شانس اندکی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا دارد.

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشتیم و هنوز قضاوت درباره عملکرد 4 تیم ایرانی حاضر در این رقابتها زود است. البته ذوب آهن با برد برابر لوکوموتیو تاشکند به بازی های آسیایی برگشته است. تراکتورسازی نتایج خوبی نگرفته است و با کسب 2 باخت شانس اندکی در میان نمایندگان ایران برای صعود به مرحله بعد را دارد. 

استقلال با شایستگی توانست الهلال را شکست بدهد 

او درباره بازی سرخابی ها برابر حریفان آسیایی خود بیان کرد: بازی پرسپولیس را مشاهده نکردم اما استقلال برابر الهلال با برنامه بازی کرد و با شایستگی کامل توانست تیم مغرور عربستانی را شکست بدهد. 

تراکتورسازی عملکرد ضعیفی در لیگ قهرمانان داشته است 

ذوالفقار نسب درباره ناکامی ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: در حال حاضر نمایندگان کشورمان از مجموع 6 بازی، 2 دیدار را برگزار کردند. پرسپولیس بازی اول خود را 2 بر صفر پیروز شد و بازی دوم خود را 3 بر یک باخت. تراکتورسازی تنها تیمی است که تاکنون ضعیف عمل کرده است و از 3 تیم دیگر شانس کمی برای صعود به مرحله بعد دارد. 

کارشناس فوتبال در پایان درباره اینکه کدامیک از نمایندگان ایران شانس صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را دارند، خاطر نشان کرد: به نظرم استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن شانس صعود به مرحله بعد را دارند و تراکتورسازی کار سختی در گروه خود دارد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار