کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم استقلال برابر الهلال عربستان بازی زیبایی ارائه کرد و همه بازیکنان این تیم نمره قبولی گرفتند.

الهامی: استقلال مقابل الهلال نمره قبولی گرفت/ربیع خواه باید زودتر تعویض می شدساکت الهامی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پیروزی تیم استقلال برابر الهلال عربستان تصریح کرد: استقلال در هفته‌های اخیر در بهترین فرم ممکن قرار دارد و با توجه به نفراتی که در اختیار دارد بهترین بازی را ارائه می‌دهد. از وقتی که شفر هدایت آبی پوشان را برعهده گرفته تحول مثبتی در استقلال به وجود آمده و در بازی با الهلال نیز همه بازیکنان نمره قبولی گرفتند.

الهامی در خصوص دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و لوکوموتیو ازبکستان اظهار داشت: یکی از امتیازات ویژه تیم ذوب آهن بهره مندی از یک کادرفنی با دانش و مجرب است. امیر قلعه نویی مربی است که همواره در تیم‌های مختلفی که حضور داشته نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. ذوب آهن در نیم فصل دوم بسیار بهتر از نیم فصل اول بازی می‌کند، این تیم در نقل و انتقالات چند مهره جدید جذب کرد و تغییرات ایجاد شده کاملا به سود آن‌ها بود.

وی ادامه داد: ذوب آهن در بازی برابر لوکوموتیو توپ و زمین را در اختیار داشت و کاملا شایسته پیروزی بود.

کارشناس فوتبال همچنین در مورد دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و الغرافه قطر گفت: تراکتورسازی از نظر فوتبالی و کیفیت فنی، بازی خوبی مقابل الغرافه ارائه داد، اما بی دقتی برخی از بازیکنان این تیم که تیم الغرافه را دست کم گرفته بودند باعث شد تا دومین باخت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد. البته تراکتوری‌ها هنوز برای صعود از گروهشان شانس دارند و نباید نا امید شوند. باید به ساغلام که به تازگی هدایت تراکتور را برعهده گرفته فرصت دهیم تا از تیمش شناخت بهتری پیدا کند.

وی افزود: با توجه به تساوی تیم‌های العین و الریان، خوشبختانه اکنون استقلال با ۴ امتیاز در صدر گروه D. قرار دارد. شاگردان شفر در صورت ادامه روند فعلی می‌توانند به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کنند.

الهامی همچنین درباره شکست تیم پرسپولیس برابر السد قطر گفت: پرسپولیس در ۳ فصل اخیر در لیگ برتر بسیار عالی ظاهر شده و در بازی قبلی برابر نسف قارشی ازبکستان نیز توانست برد شیرینی را کسب کند، اما در دیدار برابر السد نتوانست انتظارات را برآورده کند.

کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد برانکو در این بازی باید زودتر اقدام به تعویض محسن ربیع خواه هافبک دفاعی سرخپوشان می‌کرد و بازیکنانی مثل بشار رسن، محسن مسلمان و سیامک نعمتی باید از ابتدای نیمه دوم به ترکیب پرسپولیس اضافه می‌شدند، همچنین بازیکنان پرسپولیس باید در مهار بازیکن خطرناکی مثل بغداد بونجاح دقت بیشتری می‌کردند.

انتهای پیام/

اظهارات الهامی در مورد عملکرد تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار