مدافع تیم ذوب آهن اصفهان گفت: در دیدار با الدحیل هم بیشتر زمان بازی از حریف پیش بودیم اما به دلیل برهم خوردن تمرکز و ضعف بدنی نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خالد شفیعی، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان بیان کرد: بازی خیلی سختی بود و پس از 2 دیداری که موفق نشدیم نتیجه خوبی کسب کنیم ، تلاش کردیم تا در دیدار مقابل لوکوموتیو به پیروزی برسیم و خداراشکر که این اتفاق رخ داد.

او افزود: در دیدار با الدحیل هم بیشتر زمان بازی از حریف پیش بودیم اما به دلیل برهم خوردن تمرکز و ضعف بدنی نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و شکست خوردیم اما در این دیدار از ابتدا تا پایان بازی خیلی محکم بازی کردیم و مزد زحمت مان را گرفتیم.

شفیعی ادامه داد: تمام تلاش مان را می کنیم تا ابتدا بازی خوبی ارائه دهیم و سپس کادرفنی و مدیریت از عملکرد تیم راضی باشند و بتوانیم مزد زحمات هوداران که در هوای سرد به حمایت از تیم می پردازند را بدهیم، هدف ما صعود به مرحله حذفی است و امیدواریم به این هدف برسیم.

مدافع تیم ذوب آهن اصفهان در پایان گفت: در این فصل از رقابت های فوتبالی تیم های خارجی بهترین بازیکنان را در اختیار گرفتند و عملکرد بسیار خوبی دارند اما ما امیدواربم با بازیکنانی که داریم بتوانیم عملکرد مطلوبی ارائه دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مدافع ذوب آهن درباره دیدار با لوکوموتیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار