سرمربی تیم واترپلو سایپا گفت: در طول بازی ما و امیدیه تماشاگران این تیم بارها به من و بازیکنانم توهین کردند.

مهدی پنام تاش سرمربی تیم واترپلو سایپا در گفتگو با خبرنگار پایه وآبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی این تیم برابر امیدیه درمرحله پلی آف لیگ برتر گفت: بازی خوبی برابر این تیم شروع کردیم. در زمان اول بازی دو تیم نمایش خوب و پایاپایی داشتند و همه از آن لذت بردند. در زمانی که تیم ما موقعیت گل زنی داشت فردی از تماشگران خود را به کنار داور رساند و لحظاتی با او صحبت کرد. در این چند دقیقه بازی متوقف شده بود. این کار چندین بار ادامه داشت. بعد از مدتی تماشاچیان به استخر نزدیک تر شدند و درگیری ها شروع شد. بارها اشتباه داوری گریبان گیر تیم شد به طوری که دو گل سالم ما مردود اعلام شد.

او افزود: من و بازیکنانم بارها مورد فحاشی قرارگرفتیم. در تعجبم حراست مجموعه و ناظر فدراسیون برخوردی با این افراد نداشتند. وقتی توانایی برقراری امنیت را نداریم چرا باید مسابقه برگزار کنیم. شرط اول میزبانی برگزاری مسابقات حفظ امنیت جانی و روانی بازیکنان حریف است.

سرمربی تیم واترپلو سایپا تصریح کرد: شاهد بودیم برادر سرمربی امیدیه فضا را متشنج می کرد. برای تمامی گفته هایم فیلم و مدرک دارم. مدیر قهرمانی باشگاه سایپا با دیدن شرایط اذعان کرد که این صحنه ها حتی در فوتبال وجود ندارد. من در تیمم بازیکنان کم سن و سال دارم و باید به وضعیت آن ها توجه کنم.

پنام تاش تصریح کرد: چطور امکان دارد تماشاگران پشت داور قدم بزنند. در میزبانی های تهران هیچ کس حق ندارد به اطراف استخر نزدیک شود. اگر کسی در این میان آسیب دیده بود چه کسی پاسخگو بود. وظیفه ناظر بازی آن است که هر شخص یا هر چیزی که مخل برگزاری مسابقه است را از بین ببرد. اما این اتفاق در امیدیه رخ نداد.

انتهای پیام/

اظهارات پنام تاش درباره  بازی سایپا ونفت امیدیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار