امداد و نجات صیادان مفقود شده در دریای خزر به علت شرایط طوفانی متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، صابری معاون جمعیت هلال احمر جویبار از مفقود شدن ۳ صیاد که شب گذشته برای صید ماهی به دریا رفته بودند خبر داد و گفت: سه صیاد با یک فروند قایق موتوری از ساعت ۱۰ دیشب برای صید ماهی به دریا رفتند که از شب گذشته تا کنون به ساحل برنگشتند.

وی با بیان اینکه گروه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ساحل این شهرستان مستقر هستند، افزود: ۱۲ قایق از صیادان منطقه، حفاظت منابع آب، هلال احمر و حراست دریا ساحل جویبار به سمت نکا را در چندین مرحله مورد گشت زنی و جستجو قرار دادند.

معاون جمعیت هلال احمر جویبارگفت: با توجه به شرایط بد جوی و مواج شدن دریا امکان جستجو برای پیدا کردن از طریق قایق‌های موتوری مقدور نبوده و با هماهنگی که از طریق امداد ونجات استان صورت دادیم بالگرد امداد و نجات به جویبار اعزام شد.

صابری افزود: طی چندین مرحله از جویبار تا نکا در عمق‌های ۲۰ تا ۱۰۰ متری دریا از طریق بالگرد مورد جستجو قرار گرفت که تاکنون موفق به پیدا کردن این قایق صیادان نشدیم.

وی گفت: امداد و نجات در دریا به علت شرایط طوفانی متوقف شد و گروه‌های امدادی تاکنون نتوانستند موفق به پیدا کردن قایق صیادان شوند.

وی افزود: به محض مساعد شدن شرایط دریا مجددا اقدامات جستجو ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/آ

مفقود شدن ۳ صیاد در دریای مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار