سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: امیدواریم پاداش فعالیت های سال گذشته را بگیریم و سکوهای جهانی و آسیایی را به خودمان اختصاص دهیم.

بی باک: امیدواریم سکو های مهم جهانی را به خودمان اختصاص دهیم.به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی بی باک در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت تکواندو، بیان کرد: وضعیت تکواندو خیلی بهتر شده و به آرامش خوبی رسیدیم و امیدواریم پاداش فعالیت های سال گذشته را بگیریم و سکوهای مهم جهانی و آسیایی را به خودمان اختصاص دهیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا عاشورزاده و مردانی در لیگ حضور نداشتند، عنوان کرد: این جوانان به دلیل مشکلات قرار دادی شرکت نکردند. این جوانان قرار بود در نیم فصل در لیگ حاضر شوند اما شرایط مهیا نشد و  آنها در سال آینده در لیگ حضور خواهند داشت.

بی باک ادامه داد: ما همه بازیکنان را رصد می کنیم و من هر وقت در ایران بودم بازی های لیگ را از نزدیک نگاه کردم و کسانی را که برای تیم ملی مفید باشند حتما از حضورشان استفاده می کنیم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که سطح لیگ را چگونه ارزیابی می کنید وآیا لیگ 3 می تواند به تیم ملی ما کمک کند یا نه، گفت: امسال نسبت به پارسال رشد بیشتری داشتیم ولی باز هم جا دارد که جوانان بهتری از لیگ معرفی شوند که به انسجام بیشتری برسیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران تصریح کرد: زمان و همچنین نحوه برگزاری لیگ بسیار خوب بوده اما امیدواریم با برنامه ریزی در سال آینده زمان لیگ را بیشتر کنیم چون این موضوع باعث می شود بچه های ما بسیار حرفه ای تر عمل کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد: امروز اکثر ملی پوش ها در وزن های مختلف بازی خواهند داشت که بازی دانشگاه و شهرداری از بازی های جذاب این مسابقات است و من هم برای تماشا بازیکنان در اینجا حضور دارم.


انتهای پیام/


اظهارات مهدی بی باک درباره تیم ملی تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار