سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به طور حتم بازی سختی پیش رو داریم، اما از هر لحاظ آماده رویارویی با الهلال هستیم.

شفر: بازی سختی مقابل الهلال داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان گفت: در ابتدا باید بگویم  به هیچ عنوان از وضعیت فعلی راضی نیستم و دوست داشتم بازی فردا در ورزشگاه آزادی و برابر 70 هزار هوادار برگزار می شد.

شفر بیان کرد :به طور حتم بازی سختی پیش رو داریم، اما از هر لحاظ آماده رویارویی با الهلال بوده و به خوبی با حریف آشنا هستیم. الهلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد و بازی‌های آنها را دنبال کرده‌ام.

او افزود :آماده سازی خوبی را در اردوى قطر انجام دادیم و با پيگيرى تمرينات در عمان بايد اعلام كنم كه بازى سختى مقابل الهلال داريم و تمامى بازيكنانم از اين موضوع مطلع هستند اما در طرف مقابل روحیه تیم بالاست و امیدوارم نتیجه خوبی برابر الهلال کسب کنیم.

سرمربى استقلال در مورد شناخت نقاط ضعف و قوت الهلال بيان كرد: بازی های الهلال را به خوبى آنالیز کردیم و می دانیم اين تيم بازیکنان گران قیمتی را جذب کرده اما تمرکز ما روی تیم خودمان است.

او ادامه داد: تيم ما هم بازیکنان جوان ،ملی پوش و با تجربه اى دارد و بايد بگويم کار گروهی و روحی ما فوق العاده است. اميدوارم تمامى مواردى را كه در تمرين انجام داديم بتوانیم در بازى فردا پياده و نتيجه خوبى را كسب كنيم.

شفر درباره عملکرد برابر الریان اظهار كرد: در ديدار مقابل الریان حدود 15 دقیقه عملكرد خوبى نداشتيم و بازيكنان بدون تمركز بازى مى كردند اما در نيمه دوم عملكرد بازيكنان بهتر شد و توانستيم با استفاده از فرصت ها برنده میدان باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات شفر در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار