مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی بارش های شدید باران در مناطق زلزله زده غرب کشور نیروهای امداد هلال احمر به این مناطق اعزام شدند.

 امیریان   مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛گفت:  در پی بارش های شدید باران در مناطق زلزله زده غرب کشورسرپلذهاب_گیلانغرب_ثلاث باباجانی  ۲۰ تیم عملیاتی برای کمک رسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند .
اعزام 20تیم عملیاتی به مناطق زلزله زده برای کمک رسانی به زلزله زدگان

 وی ادامه داد: هم چنین تیم واکنش سریع استان و ۱۵ دستگاه خودرو کمک دار به منطقه  اعزام  شدند  و ۲۵ دستگاه موتور کف کش آب   نیز  به این مناطق منتقل شده است.

امیریان به کمک رسانی نیروهای امدادی به رانندگان گرفتار در برف و کولاک اشاره کرد و گفت: در محور سنقر _همدان نیز جمعیت هلال احمر استان به خودروهای گرفتار در برف امداد رسانی کردند.

اعزام 20تیم عملیاتی به مناطق زلزله زده برای کمک رسانی به زلزله زدگان


وی افزود: روز گذشته بر اثر بارش سنگین باران نیز یه منزل مسکونی در روستانی جوانرو تخریب شد که  با کمک نیروهای امدادی کار آوار برداری انجام شد خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه  گفت: نیروهای امدادی برای  کمک رسانی به زلزله زدگان   در منطقه حضور دارند و  کار جابه جایی  چادرهای آبگرفته در بارش باران در حال انجام است  و امدادرسانی به مردم همچنان ادامه دارد.

اعزام 20تیم عملیاتی به مناطق زلزله زده برای کمک رسانی به زلزله زدگان

انتهای پیام/ز


تخریب یک واحد مسکونی در پی بارش باران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.