رئیس مجمع خیران سلامت ملایر از اهدای عضو 5 بيمار مرگ مغزي در این شهرستان خبر داد.

انجام 5 اهدای عضو در ملایر به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس آذرهمایون، رئیس مجمع خیران سلامت ملایر بیان کرد: مجمع خیران سلامت ملایر بیش از پنج سال است که فعالیت خود را با هدف خدمت‌رسانی در بخش بهداشت و کمک به بیماران نیازمند شروع کرده است.

وی از همکاری 270  نفر در بخش‌های مختلف خبر داد و افزود:این همکاری‌ها در بخش ساخت و بازسازی بخش‌های مختلف مراکز درمانی، واریزی‌های موردِی و ماهیانه، کمک به بیماران صعب‌العلاج و بیماران نیازمند، مشاوره و... است.

آذرهمایون ادامه داد: این همکاری‌ها در بخش ساخت و بازسازی بخش‌های مختلف مراکز درمانی، واریزی‌های موردِی و ماهیانه، کمک به بیماران صعب‌العلاج و بیماران نیازمند، مشاوره و... است.

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر با بیان اینکه همه ساله همایش تجلیل از خیران سلامت همزمان با 13 رجب میلاد باسعادت امیرمومنان علی(ع) در ملایر برگزار شده است، تصریح کرد: امسال این همایش به دلیل برخورد با تعطیلات ایام نوروز در 25 فروردین ماه سال آینده همزمان با عید مبعث برگزار می‌شود.

آذر همایون با بیان اینکه این همایش با حضور میهمانان کشوری، استانی و شهرستانی همزمان با فراخوان عمومی برگزار خواهد شد، گفت: قرار است در این همایش ضمن تجلیل از خیران و اهداکنندگان عضو برنامه‌های جنبی دیگری نیز داشته باشیم.

وی ادامه داد:در حال حاضر بیش از 2 هزار نفر در ملایر کارت اهدای عضو از مجمع خیران سلامت دریافت کرده‌اند اظهار کرد: کارت‌های اهدای عضو از سوی مجمع خیران سلامت ملایر به صورت آنلاین صادر می‌شود.

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر با بیان اینکه اولین همایش اهدای عضو در غرب کشور نخستین بار در ملایر برگزار شد گفت:  تاکنون 20 بیمار مرگ مغزی در ملایر اهدای عضو انجام داده‌اند.

آذر همایون تاکید کرد:امسال نیز پنج اهدای عضو در ملایر انجام شده است.

انتهای پیام/ب

اهدای عضو 5 نفر در  ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.