به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی صداوسیما، در پی انتصاب حامد فاتحی از سوی مدير كل روابط عمومی رسانه ملی به عنوان مدير روابط عمومی معاونت صدا مراسم توديع و معارفه وی روز گذشته در جلسه شورای مديران راديو برگزار شد.
در این مراسم معاون صدای رسانه ملی با اشاره به جایگاه روابط عمومی گفت: در شرایط فعلی و بر اساس اولویت ها و نیازها، روابط عمومی باید فضای جدیدتری را تجربه می كرد به همین دلیل و بعد از مشورتهای صورت گرفته این انتصاب انجام شد.
شاه آبادی با اشاره به غنای بالای برنامه های رادیویی لزوم معرفی جدی برنامه های شاخص رادیویی را از ماموریت های اصلی روابط عمومی در دوره جدید بر شمرد .
وی در ادامه گفت: در حال حاضر این رسانه در موقعیتی قرار دارد كه در امتداد پیام نیازمند تحول است و مسلما برای تحقق این موضوع و همچنین ادا شدن حق رادیو، نیازمند ایجاد ارتباطات برون معاونتی قوی و گسترده با سایر رسانهها هستیم.
معاون صدای رسانه ملی افزود: برای اینكه جایگاه رادیو با حجم عظیم برنامه های تولیدی در داخل سازمان و در گام بعدی در فضای رسانه ای بیرونی بیش از گذشته مطرح شود نیازمند فعالیت بیش از پیش در حوزه روابط عمومی و حمایت مضاعف اداره كل روابط عمومی سازمان هستیم.
شاه آبادی ابراز امیدواری كرد: در دوره جدید روابط عمومی با برنامه ریزی مناسب هماهنگی و هم افزایی لازم با شبكهها ، اداره كل روابط عمومی، بخش های مختلف سازمان و سایر رسانه ها به نحو قابل قبولی انجام شود.
وی در پایان خاطر نشان كرد: از آقای خدابخش مدیر پیشین روابط عمومی صدا نیز سپاسگزارم كه بعد از سال ها كار، با سابقه خوب افتخار بازنشستگی از سازمان را به دست آوردهاند.
در ادامه این جلسه رنجبران مدیر كل روابط عمومی سازمان صداوسیما نیز با اشاره به جایگاه ویژه رادیو به عنوان رسانهای گرم در میان مخاطبان گفت: رادیو رسانه ای موثر است كه در چند ماه گذشته دكتر شاه آبادی این رسانه را به نحو قابل قبولی مدیریت كرده و همیشه دغدغه جایگاه رادیو را داشته اند.
وی افزود: ما نیز به دلیل توجه ویژه ریاست سازمان به جایگاه رادیو تمام تلاش خود را برای برآورده كردن این انتظارات انجام میدهیم.
مدیركل روابط عمومی صداوسیما با تاكید بر لزوم افزایش سهم مخاطبان از آنتن رادیو اظهار داشت: باید سهم مخاطب را از آنتن این رسانه اثر گذار افزایش داد تا در نهایت افزایش اعتماد عمومی را شاهد باشیم براین اساس پیشنهاد می شود مدیر جدید روابط عمومی صدا برای راه اندازی برنامه ای تحت عنوان 162 ویژه مخاطبان رادیو برنامه ریزی و اقدام كند.
رنجبران خاطر نشان كرد: امید آن می رود كه دوره جدید، فعالیت های روابط عمومی صدا با شادابی و تلاش بیشتری همراه باشد و از آقای فاتحی كه از مدیران پر تلاش و ارزشمند رسانه هستند انتظار داریم به منظور جلب رضایت معاون محترم صدا زمینه ارتباط و همكاری ویژه و موثر با مدیران شبكه های رادیویی را فراهم كند .
گفتنی است؛ حامد فاتحی مدیر سابق روابط عمومی بسیج رسانه ملی و از فعالین رسانه است كه در سال های اخیر در رسانه ملی بعنوان كارشناس رسانه ، تهیه كننده برنامه های تلویزیونی و سردبیری نشریات فعالیت های متعددی داشته است كه برنامه ریزی و راهبری بیش از ده ها هزار دقیقه ویژه برنامه زنده و تولیدی داخلی و برون مرزی در "قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صداوسیما" بعنوان واحدی مستقل از گروه تلویزیونی و پذیرفته شدن این مجموعه تخصصی رسانه ای در بین شبكه های سراسری در سال های اخیر و در دوره مسئولیتی وی شكل گرفت.
فاتحی بعنوان اولین رئیس قرارگاه عملیات رسانه ای و مدیر تامین و پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی در بسیج صداوسیما خدمت كرد وی همزمان یا مسئولیت روابط عمومی بسیج رسانه ملی، مهندسی فرایند برنامه سازی بسیج صداوسیما برای پوشش رسانه ای مهمترین رویداد های فرهنگی كشور توسط وی در این حوزه دارای نظم و نظام و رشد چشمگیری نسبت به ادوار پیشین شد، در این دوره سه ساله تولیدات مناسبتی متعدد با رشدی قابل توجه در قالب ویژه برنامه های زنده و تولیدی بسیج، سپاه و سازمان های مرتبط را با همكاری شبكه های تلویزیونی و رادیویی رسانه ملی به روی آنتن رفت.
انتهای پیام/