مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: یکی از قابلیت های ارزنده نیروی انتظامی خدمات برای شهروندان به ویژه در برگزاری امنیت مسابقات ورزشی در سطح استان است .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه   با بیان اینکه همدلی و همکاری نیروی انتظامی با دستگاه های مختلف و از جمله ورزش و جوانان به خوبی وجود دارد، بیان داشت: در حوزه ورزش قهرمانی، همگانی، جوانان به ویژه برگزاری همایش ها و میزبانی رقابتها همکاری بسیار خوبی بین دو دستگاه وجود دارد.

ارسلان حسینی با اشاره به فعالیت بیش از 430 باشگاه مجوز دار در سطح استان افزود: با همکاری دو دستگاه از ابتدای سال اقدامات خوبی در امر قانونمند کردن باشگاهای فاقد مجوز و برخورد با خاطیان صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه پتانسیل بسیار خوبی در دو دستگاه، جهت ترویج فرهنگ ورزش و سلامت شهروندان وجود دارد، اظهار کرد: امضای تفاهم نامه دو جانبه موجب هم افزایی هر چه بیشتر جهت افزایش سلامتی و تندرستی هموطنان خواهد شد.

امان الهی  فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه با اشاره به اینکه برای جلوگیری از انحرافات می بایست، انگیزه در بین نوجوانان و جوانان ایجاد شود، گفت: ورزش موجب تعلیم و تربیت و ایجاد روحیه و انگیزه زندگی و شادابی در بین افراد و موجب پیشگیری جوانان از ابتلا به آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود.


در پایان تفاهم نامه ای بین دو دستگاه به امضا رسید .

انتهای پیام/ز


ورزش  موجب پیشگیری جوانان از ابتلا به آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.