مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به وضعیت مناسب تولید مرغ در ایام پایانی سال، نوسان خاصی نخواهیم داشت.

قیمت مرغ در ایام پایانی سال نوسان خاصی نخواهد داشتمحمد علی کمالی سروستانی مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت قیمت نهاده های دامی اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضا، قیمت جوجه طی روزهای اخیر به اوج خود رسید و هم اکنون با کاهش 200 تا 300 تومانی به نرخ 2 تا 2 هزار و 100 تومان در بازار عرضه شد.

وی نرخ هر کیلو کنجاله سویا در بنادر را هزار و 685 تومان اعلام کرد و افزود: نرخ هر کیلو ذرت برزیل 880 و ذرت روس 920 تومان است.

کمالی با اشاره به آخرین وضعیت نرخ مرغ در بازار گفت: اکنون هر کیلو مرغ زنده با نرخ 5 تا 5 هزار و 700، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 700 و خرده فروشی 8 هزار و 600 تومان است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی از افزایش 15 درصدی نرخ نهاده‌ها در چند ماه اخیر خبر داد و گفت: با توجه به افزایش نرخ 300 تا 400 تومانی نهاده ها در ماه های اخیر، قیمت منطقی هر کیلو مرغ زنده 5 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی 8 هزار و 500 تومان است.

وی با اشاره به اینکه قیمت عرضه نهاده شرکت پشتیبانی امور دام تفاوت چندانی با بازار ندارد، بیان کرد: شرکت پشتیبانی نهاده خاصی که قیمت آن کمتر از نرخ بازار باشد، به مرغداران عرضه نکرده است و از این رو طبق روال مابه التفاوت سویا و ذرت را مرغداران پرداخت کرده اند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی قیمت مرغ در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به وضعیت مناسب تولید مرغ در ایام پایانی سال، نوسان خاصی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت قیمت نهاده های دامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار