رییس هیئت کبدی استان کرمان از آماده سازی مجموعه ورزشی ملک آباد با همکاری و مشارکت شرکت عمران طلایی شهداد به منظور برگزاری مسابقات چندجانبه بین المللی کبدی ساحلی در بهمن ماه سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرتضی اخضمی، رییس هیئت کبدی استان کرمان در نخستین مجمع سالانه این هیئت که با حضور عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران و محمدتقی امیری‌خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه رشته کبدی از رشته‌های مدال‌آور در استان کرمان و کشور محسوب می شود، گفت: بنا به دلایلی هیئت کبدی از روزهای اوج خود عقب افتاده است.

وی با تأکید بر همت مضاعفی که در بدنه ی هیئت کبدی وجود دارد و حمایت های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، ابراز امیدواری کرد: کبدی کرمان به اوج خود برگردد.

اخضمی آماده سازی مجموعه ورزشی در ملک آباد شهداد با همکاری و مشارکت شرکت عمران طلایی شهداد به منظور برگزاری مسابقات چندجانبه بین المللی کبدی ساحلی در بهمن ماه سال ۹۷ به مناسبت کنگره شهدای استان کرمان، حضور دکتر اورسجی در شهداد و تایید مکان مدنظر برای انجام این رخداد بین المللی، شناسایی نقاط ضعف و قوت مسابقات بین اللملی مد نظر و تلاش برای برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در سال ۹۸، توجه ویژه به استعدادیابی در مدارس و پایگاه های بسیج و دانشگاهها، شناسایی افراد مناسب به منظور انجام برنامه ریزی و مدیریت این بخش ها و ... را از اهم فعالیت های قابل پیگیری و اجرا توسط اعضا و مسئولان ورزش کبدی استان عنوان کرد.

در این مجمع، احکام روسای شهرستانی و مسئولان کمیته‌های هیئت کبدی استان کرمان توسط اورسجی رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات بین المللی کبدی ساحلی به میزبانی کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار