مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: پیش‌فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس نوروزی از ۲۰ اسفندماه آغاز می‌شود.

۲۰ اسفندماه؛ آغاز پیش‌فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس نوروزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از ادامه طرح پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس در طرح نوروزی ۹۷ بدون افزایش قیمت خبر داد و گفت: علاوه بر پیش‌فروش اینترنتی، پیش‌فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس برای نوروز ۹۷ نیز از ۲۰ اسفندماه آغاز می‌شود.

وی افزود: مسافران می‌توانند برای تهیه بلیت اینترنتی به سایت www.payaneh.ir و www.farsmosafer.ir مراجعه کنند.

سیاهپور همچنین با بیان اینکه در مجموع ۹۲۰ نیرو در حوزه فعالیت‌های راهداری و حمل و نقل مسافر در استان فارس در ایام نوروز حضور فعال دارند، ادامه داد: ۸۸۰ نیروی راهداری در ۸۲ پایگاه ثابت و سیار راهداری استان و ۴۰ نفر در پایانه‌های مسافربری مستقر هستند.

وی با بیان اینکه طرح ویژه نوروزی راهداری فارس از ۲۵ اسفندماه ۹۶ آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین ۹۷ ادامه دارد، بیان کرد: ۸۲ اکیپ راهداری فارس با ۵۸۰ دستگاه خودرو سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در طرح ویژه نوروزی راهداری آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

سیاهپور گفت: نظافت حاشیه راه‌ها، نصب و ساماندهی علایم کنارجاده‌ای، احیای خط‌کشی، شناسایی نقاط دارای استعداد تصادف، ارتقای ایمنی راه‌ها، ساماندهی گاردریل‌ها، روشنایی جاده‌ها، روکش، لکه‌گیری و درزگیری آسفالت جاده‌ها از جمله اقداماتی است که پیش از شروع تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مسافران استان فارس می‌توانند برای اطلاع از طول مسیر، وضع جوی تردد، ترافیک محور و سایر امکانات کاربردی سفر با سامانه گویای ۱۴۱ یا شماره تماس‌های ۳۲۳۱۷۶۳۱ و ۳۲۳۱۷۶۸۴ – ۰۷۱ مرکز مدیریت راه‌های استان فارس در تماس باشند و یا از طریق پایگاه www.۱۴۱.ir و نرم‌افزار ۱۴۱ از وضع مسیر باخبر شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اضافه کرد: مسافران محترم در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و انتقاد در زمینه خدمات ناوگان حمل و نقل مسافر می‌توانند انتقادات و شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ اعلام کنند.
انتهای پیام/ر

آغاز پیش‌فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس نوروزی

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.