امام جمعه موقت اهواز گفت: در ذهن هیچ‌کس خطور نمی‌کرد که اسرائیل ازگروه حزب‌الله لبنان شکست بخورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام‌جمعه موقت اهواز گفت: سرنگونی جنگنده اسرائیلی آخرین شکست سخت اسرائیل بود آن‌هم در شرایطی رقم خورد که سوریه هنوز گرفتار جنگ است.

وی بیان کرد: در جنگ 6 روزه اسرائیل، سوریه بلندی‌های جولان، مصر صحرای سینا و اردن بخشی از مناطق خود را از دست داد و  این نخستین شکست فلسطین بود.

حسن‌زاده افزود: اما امروز شاهد عزت و سربلندی فلسطین هستیم که به گفته امام راحل (ره) امروز مسئله فلسطین تبدیل به یک آرمان جهانی برای همه مسلمانان شده است.

حسن‌زاده با بیان اینکه یک زمانی کشور لبنان ضعیف‌ترین کشور منطقه بود و اسرائیل در خیابان‌های بیروت با حزب‌الله درگیر می‌شد، عنوان کرد: اکنون شاهد قدرت گرفتن کشورها و ملت‌های مسلمان در منطقه هستیم.

وی با تأکید بر اینکه کمک به فلسطین بخشی با شعارها، بخشی با همایش‌ها و بخشی با رسانه‌ها انجام می‌شود، گفت: اما مهم‌ترین کمک به فلسطین با عمل و رفتار ما باید صورت بگیرد.

حسن‌زاده با اشاره به شکست اسرائیل در 6 سال گذشته از حزب‌الله لبنان بیان کرد: پس از پیروزی تعدادی از فرماندهان حزب‌الله لبنان با سفر به خوزستان از مناطق عملیاتی بازدید کردند و این الهام بخشی به مبارزان در فلسطین، سوریه و منطقه بود.

وی با اشاره به گفته‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " ما در مسائل داخلی بحرین ورود نمی‌کنیم و اگر ورود می‌کردیم اوضاع شکل دیگری پیدا می‌کرد و هر کس علیه اسرائیل وارد عمل شود حمایتش می‌کنیم" گفت: این نشان‌دهنده قدرت صراحت و شفافیت مقام معظم رهبری در خصوص اوضاع منطقه است.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه فلسطین هیچ‌گاه نه در ذهن و نه در عمل فراموش نمی شود بیان کرد: سرنگونی جنگنده اسرائیلی آخرین شکست سرسخت اسرائیل بود آن‌هم در شرایطی رقم خورد که سوریه هنوز گرفتار جنگ است.

انتهای پیام/م

سرنگونی جنگنده اسرائیلی آخرین شکست سخت اسرائیل بود

برچسب ها: فلسطین ، حزب الله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار