پیروزمنش گفت:در دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته تیم والیبال نشسته قم در یک بازی به پیروزی رسیداما در یک مسابقه نیز بازنده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمد پیروزمنش،رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم ،گفت: رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم والیبال نشسته استان قم تلاش می‌کند در بازی‌های باقی مانده بتواند در رتبه قابل قبول و آبرومندی در این فصل قرار گیرد.

وی افزود: پس از سال‌ها غیبت در لیگ برتر والیبال نشسته، امسال با همیاری خیران حضور در لیگ برتر محقق شد و نتایجی که تیم والیبال نشسته قم در رقابت با تیم‌های باسابقه و مدعی لیگ گرفته نتایج قابل دفاعی است و بدون تردید در آینده می‌توانیم به نتایج و رتبه‌های بهتری نیز برسیم.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: تیم والیبال نشسته هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان قم در هفته سوم و چهارم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشور مقابل شهرداری ارومیه به برتری رسید و نتیجه را مقابل تیم گسترش فولاد تبریز واگذار کرد.

پیروزمنش به بیان داشت: تیم قم در ارومیه مقابل تیم شهرداری این شهر با نتیجه سه بر یک به برتری رسید و در تبریز برابر تیم گسترش فولاد با نتیجه سه بر صفر شکست را پذیرا شد و این شکست درحالی رقم خورد که تیم قم با نتایج ۲۴-۲۰ ، ۲۴-۱۸ و ۲۴-۲۱ در این دیدار با غیبت سه بازیکن اصلی خود نتیجه را به حریف واگذار کرد.

پیروزمنش عنوان کرد: تیم والیبال نشسته قم هفته گذشته نیز در قم میزبان ۲ تیم از شمال کشور بود به طوری که در ۲ بازی طی ۲ روز در مجموعه ورزشی جانبازان قم برابر تیم‌های روانکارهای گلستان و جانبازان مازندران بازنده، میدان را ترک کرد.

انتهای پیام/ح

والیبالیست‌های قم صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار