افزایش ارزش مبادلات مرزی استان اردبیل از گمرگ بیله سوار

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی استانداری اردبیل گفت: برنامه ریزی هایی صورت خواهد گرفت تا ارزش مبادلات مرزی استان از گمرک بیله سوار به 200میلیون دلار در سال افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نواداد درحاشیه آیین معارفه فرماندار بیله سور مغان و بازدید از گمرک این شهرستان تاکید کرد که مبادلات تجاری از گمرک و پایانه مرزی بیله سوار باید افزایش یابدو در این راستا یگیری 24 ساعته شدن گمرک و تسهیل روابط تجاری از این مرز در حال پیگیری است.

وی بیان کرد : با تصویب منطقه آزاد تجاری در مجلس، شهرستان بیله سوار نقش تعیین کننده ای در توسعه استان ایفا خواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی استانداری اردبیل افزود: تصویب منطقه آزاد تجاری از مطالبات به حق مردم استان و بویژه شهرستانهای مرزی است و تلاش برای تصویب منطقه آزاد تجاری از سوی مسئولان و نمایندگان مجلس در حال انجام می باشد.

نواداد طرح پایاب سد خداآفرین را از طرح های جهادی در منطقه مغان بویژه بیله سوار عنوان کرد و افزود: بخش کشاورزی موتور محرکه بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ است و نقش قابل توجه در اشتغال زایی نیز دارد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با بیان اینکه توسعه اقتصادی استان از ابعاد متعدد دنبال می شود، تصریح کرد: مسئولان برای عمران و آبادانی این استان عزم راسخ کرده‌اند و به صورت جدی پروژه‌های توسعه محور دنبال می شود.

نواداد با اشاره به اینکه استان اردبیل از استانهای امن کشور است عنوان کرد:توسعه زیرساختها در منطقه و توجه به صادرات محصولات کشاورزی با ارزش افزوده بالا به کشورهای حوزه cis و جذب سرمایه گذار و افزایش مراودات تجاری استان و توجه به رونق صنعت گردشگری از جمله محورهای توسعه استان در منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/ع

تصویب منطقه آزاد تجاری از مطالبات به حق مردم استان اردبیل است


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.