فرمانده سپاه استان سمنان گفت : ترویج اصول و راهکارهای امام راحل و پیروی از خط امام و ولایت‌فقیه باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه استان سمنان در یادواره ۷۹ شهید منطقه جهادیه سمنان گفت : ترویج اصول و راهکارهای امام راحل و پیروی از خط امام و ولایت‌فقیه باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و این امر رابین مردم نیز ترویج کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند می‌توانند انقلاب نوپای ایران اسلامی را نابود کنند افزود: تحریم‌های متعدد و جنگ تحمیلی هرگز نتوانست این انقلاب را از پای درآورد چراکه مردم باروحیه انقلابی و شهادت‌طلبی همواره پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان این سرزمین باید نابودی انقلاب اسلامی ایران را در خواب ببیند، اضافه کرد: این انقلاب ریشه اسلامی و مردمی دارد و تا مدامی که این دو اصل پشتیبان انقلاب است هرگز نابود نمی‌شود.

شهدا به ما درس‌هایی از چگونه زیستن را در زندگی آموختند

حسن زاده با بیان اینکه شهدا الگوهایی برای این کشور بودند و به ما درس‌هایی از چگونه زیستن را در زندگی آموختند و با ایثار و جان‌فشانی در بین عموم مردم ماندگار شدندتصریح کرد : در مسیر توسعه و پیشرفت کشور تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان این سرزمین جان خود را از دست دادند و شهید شدند.

وی افزود: دشمنان بیش از هر چیزی از تفکر انقلابی و روحیه شهادت‌طلبی ما می‌ترسد و در هر اقدامی که این تفکر پشتیبان آن نباشد موردقبول آنان است، دشمنان ایران اسلامی از قدرت موشکی و توان هسته‌ای ما می‌ترسد.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه این انقلاب ویژگی‌های بسیار مطلوبی دارد که همین امر سبب توطئه‌ها و دسیسه‌چینی‌ها دشمن می‌شود، تأکید کرد: دشمنان نمی‌خواهند انقلاب ما رشد کند و به کمال برسد و تاکنون ۳۹ سال است که در تلاش برای نابودی این انقلاب هستند.

انتهای پیام / ه

 

برچسب ها: شهدا ، سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.