«از آسمان» در برنامه سه شنبه یک اسفندماه خود که ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود به روایت زندگی سرباز اسلام، «فرهاد پاسلار» می پردازد.

روایتی از زندگی سرباز اسلام «فرهاد پاسلار» در برنامه «از آسمان»به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  «فرهاد پاسلار» جانباز 70 درصد بعد از سال ها زندگی با ضایعه نخاعی، هنوز سر پا و پر امید است. فرهاد قصه ما علیرغم همه دردها و رنج ها، روزگار شیرینی دارد. ازدواج بعد از مجروحیت و فرزندانی که در کنار صندلی چرخدار پدر بزرگ شده اند، جای خالی آن هفتاد درصدِ جامانده در جبهه اش را پر کرده اند.

این خلاصه ای از داستان زندگی سرباز اسلام، «فرهاد پاسلار» است که در روزهای ابتدایی جنگ، با لباس نیروی دریایی ارتش مقابل دشمن ایستاد و چند ماه بعد، با نشان جانبازی به خانه برگشت.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «از آسمان» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی که با نگاهی مستند عاشقانه های فرهنگ پایداری، جهاد و شهادت را به تصویر می کشد. این برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد سه شنبه این هفته مصادف با شهادت حضرت فاطمه (س) ساعت 15:30 روانه آنتن می شود. این برنامه به صورت ثابت جمعه هر هفته ساعت 16:30 در جدول پخش شبکه دو سیما قرار دارد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار