عضو شورای شهر تهران گفت: اگر اعتبار طرح جامع مدیریت بحران از یک به 2 میلیارد تومان افزایش یابد، طرح در سال آینده به پایان می‌رسد.

پیشنهاد فراهانی جهت تکمیل طرح جامع مدیریت بحران با اکثریت آرا تصویب شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به اتمام طرح جامع مدیریت بحران در سال 97 اظهار کرد: این طرح وظایف دستگاه‌های مختلف را در زمان بحران مشخص می‌کند و فرآیند دستورالعمل‌ و شکل کار به طور جامع توسط این طرح بازنگری می‌شود.

رئیس کمیته‌ بودجه و نظارت با بیان اینکه در مجموع برای تکمیل این طرح حدود 2 میلیارد نیاز است، تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم این طرح برای سال 97 از دستور خارج شود و وظایف‌ دستگاه  مختلف‌ در فرآیند انجام کار در خصوص مدیریت بحران بازنگری شود.

فراهانی گفت: اگر اعتبار این طرح از مبلغ یک میلیارد تومان به 2 میلیارد تومان افزایش یابد، در این صورت طرح برای سال آینده به پایان می‌رسد و از دستور خارج می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم اعتبار طرح جامع مدیریت بحران از محل تملک املاک جهت کاربری مدیریت بحران‌ با کد 40000  تأمین شود.

انتهای پیام/

صحبت‌های فراهانی در چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار